Facebook Twitter Linked GPlus

Tradycyjnie czy nowocześnie – w jakiej formie ziemniaki goszczą na polskich stołach?

Prawie 70% badanych, biorących udział w sondażu przeprowadzonym na potrzeby kampanii „Ziemniaki czy kartofle? Wybierz, smakuj i jedz”, deklaruje sympatię do tych produktów. Pomimo ż

Więcej: Tradycyjnie czy nowocześnie – w jakiej formie ziemniaki goszczą na polskich stołach?

Eksperci są zgodni, że śniadanie jest pierwszym i najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia. Z jakich produktów powinno się składać, aby zapewnić odpowiednią ilość porannej energii młodemu organizm

Więcej: Dlaczego kasza jest niezastąpionym składnikiem śniadania Twojego malucha?

Stare odmiany zbóż wracają do łask

Komosa ryżowa, amarantus, pszenica: płaskurka, samopsza i orkisz, a także proso – to bogate w składniki odżywcze i mineralne stare odmiany zbóż, które przeżywają obecnie swó

Więcej: Stare odmiany zbóż wracają do łask

Szczęśliwy jak Polak? Jedz warzywa i owoce kilka razy dziennie!

W opinii wielu obcokrajowców, ale też często nas samych, Polacy są wiecznie niezadowoleni, pesymistyczni, ciągle narzekają i rzadko się uśmiechają. Tymczasem okazuje się, że jesteśmy narodem ca

Więcej: Szczęśliwy jak Polak? Jedz warzywa i owoce kilka razy dziennie!

Jakie składnki diety są ważne zimą?

Zimą czujemy się osłabieni, rozdrażnieni i apatyczni. Niskie temperatury powodują również, że organizm zaczyna się domagać większej ilości pożywienia – najczęściej bardziej kalorycznego.

Więcej: Jakie składnki diety są ważne zimą?

Nawyki żywieniowe drugą naturą?

Podawanie dziecku różnorodnych produktów na etapie rozszerzania diety ma korzystny wpływ na kształtowanie jego prawidłowych nawyków żywieniowych. Jeśli dziecko pozna rozmaite smak

Więcej: Nawyki żywieniowe drugą naturą?

Kiszenie - ferment dla zdrowia

Sfermentowane produkty np. warzywa, owoce, ziarna czy niektóre wędliny pomagają przyswajać witaminy z grupy B, wiele składników mineralnych i niektóre aminokwasy, zwiększają też

Więcej: Kiszenie - ferment dla zdrowia

Zbędny bagaż po świętach

Nawet kilka kilogramów można przytyć w czasie świąt Bożego Narodzenia. W powrocie do dawnej wagi przed imprezą sylwestrową pomogą lekkostrawne posiłki, ubogie w cukry proste, produkty przetworz

Więcej: Zbędny bagaż po świętach

Jaką rolę odgrywa kasza w diecie nastolatka?

Dzieci i młodzież należą do grupy najbardziej narażonej na skutki nieprawidłowego odżywiania.
W tym okresie, konsekwencje dietetycznych zaniedbań to nie tylko złe samopoczucie i pogorszenie wynik&oacut

Więcej: Jaką rolę odgrywa kasza w diecie nastolatka?

„Qmam kasze” na koniec lata, czyli jak zatrzymać słońce na dłużej

Prawidłowo zbilansowana dieta powinna składać się z 5-6 porcji produktów zbożowych dziennie. Ambasadorka kampanii „Lubię kaszę” – Maia Sobczak, autorka bloga „Qmam kasze

Więcej: „Qmam kasze” na koniec lata, czyli jak zatrzymać słońce na dłużej

Polecane publikacje

baner przeszlosc okladka baner lacza nas roznice okladka ok